Superbrands
superbrands2015 mascarpone Az 1995-ban alapított, londoni székhelyű Brand Council, mára 88 országban van jelen. Ezen független, szakmai szövetség hozta létre a Superbrands programot, melynek célja, hogy a független szakértői bizottságok kiválasszák az adott ország legsikeresebb márkáit. A Superbrands díjat olyan márkák nyerhetik el, melyek saját területükön kimagasló hírnevet szereztek, köszönhetően a fogyasztói elégedettségnek. A Superbrands díj odaítéléséért felelős bizottság vizsgálja az adott márka tradícióit, a történelmi hátterét, a márka reputációját, közismertségét, a vállalati innovációs és márka stratégiáját. Ez a díj kiválóan prezentálja, hogy melyek azon hazai márkák, melyek képesek és akarnak is fejlődni, melyek kellő hangsúlyt fektetnek a márkaépítésre és ilyen tekintetben példaként szolgálhatnak más hazai márkák számára. A Superbrands díj egyben garanciát is jelent, mind a vásárlóink, mind üzleti partnereink számára, hogy jól döntöttek, mikor cégünket és termékeinket választották, hiszen ezen díj egy szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. 
superbrands2015 mozzarella

A 2015-ben a szakmai bizottság két termékcsaládunkat a Szarvasi Mascarpone-t és a Szarvasi Mozzarella-t is érdemesnek találta arra, hogy odaítélje nekik ezen rangos elismerést.

 

Ráadásul Szarvasi Mascarpone termékcsaládunkat 2012-ben, 2013-ban és 2014-ben is Superbrands díjjal tüntették ki. Szarvasi Mozzarella termékcsaládunk pedig 2014 után 2015-ben már második alkalommal nyerte el ezen kitüntetést. Ezek mellett számunkra természetesen az igazi elismerés vásárlóink elégedettsége jelenti.

business superbrands2015 mozzarella Ezeken felül 2015-ben Szarvasi Mozzarella termékünket a bizottság arra is érdemesnek találta, hogy a Business Superbrands díjat is odaítélje neki. A Business Superbrands program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
Magyar Brands
magyarbrands 2015 

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága már 2010 óta ítéli oda a MagyarBrands-díjat azoknak a hazai vállalatoknak, akik méltó képviselői lehetnek a magyarországi vállalkozásoknak külföldön is. A MagyarBrands fontosnak tartja, hogy a hazai vállalatok hazai alapanyagok felhasználásával készítsék termékeiket, így az értékelés során a Szakértői Bizottság ezt is figyelembe veszi. Emellett olyan szempontok alapján értékelik a vállalatokat, mint a tradíció, a tulajdonosi gárda, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, illetve a vállalati identitás és a márkaismertség.

 

Ennek tükrében úgy érezzük, hogy méltán lehetünk büszkék arra, hogy a Szarvasi Mozzarella márka 2012-ben, 2013-ban, 2014-ben és 2015-ben is elnyerte ezen díjat.

 
Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!